Tuesday, December 23, 2008

dagen före dopparedagen

idag är det tisdag. imorn är det julafton. dagen efter det är det torsdag, då åker jag till morbror björne. dagen efter det åker jag tillbaka till min värdfamilj.

nu har jag varit på gotland i 3 dagar. det har varit skönt, fast stressigt. har inte ens hunnit packa upp och jag var egentligen tvungen att packa om allt idag så att jag slipper imorn när det är julafton. självklart vill jag åka tillbaka, men just nu känner jag att det jag behöver är att åka hem. hem till eskilstuna dvs. jag behöver ta det lugnt och bara sova. men det finns det inte tid för.
i söndags försökte jag ta det lugnt... i måndags var det att handla klappar som gällde, handlade ALLA julklappar på en dag. im feeling successfull. idag har vi städat och fixat inför imorgon, granen är jättefin :) det kommer säkert ligga massor med fina julklappar under den imorn när vi vaknar... undrar om det kommer finnas några till mig som jag inte vet om ännu. har redan fått mina balskor, och elisabeth hammet t-shirten var jag med och köpte liksom strumpbyxorna jag kommer få av therese. hmm.. hoppas det blir några överraskningar iaf. inte många timmar kvar nu! :) woohoo

4 comments:

Anonymous said...

Merry Christmas! There should always be surprises! ;)

Anonymous said...

God Jul min söta!
Tror nog att det ligger mer klappar än du vet om;)
Älskar dig!
Tråkigt att du ska åka så snart vi har ju knappt hunnit prata.
Älskar att sitta ner och bara prata om allt och ingenting med dig.
Puss och God Jul!
Mammsen

Nathalie said...

daryl... how did you know what i wrote in my blog? its swedish you know... hmm..

Anonymous said...

Oh my goodness - you're right! It is Swedish... hmmm...