Thursday, July 23, 2009

just nu sitter jag hemma hos sofie och filip och väntar på att resten av familjen ska komma hit. det blir stormiddag. utan alex. för han var tvungen att åka hem idag för att gå på nån släktträff imorn, men han kommer tillbaka. vet inte riktigt när eftersom han skulle åkt med lillsnabben på söndag men det blev ju påkörd imorse, så vi får se hur det blir med det. riktigt klantigt att köra in i en annan båt måste jag säga. visst att det var dimmig men man har väl en radar man kan kolla på, eller har inte gotlandsbåtarna det?

som tur var(?) så var inte båten han skulle åka med hem försenad iaf... annars hade han ju varit tvungen att stanna här och gosa med mig. men det var väl bäst att det gick i tid så att han får spendera lite tid med famlijen innan jag snor tillbaka honom och behåller honom i vår lägenhet som vi ska flytta in i i augusti!! :D då är han bara min. fast han kan ju självklart få hälsa på sin familj ;) men han är mest min!

1 comment:

Alex said...

jag mår inte bra utan dig... vill tillbaka mer än nått annat :/