Friday, January 23, 2009

En annan dag

idag har jag varit i skolan sen klockan åtta. dagen slutar inte förns klockan fem. jag är trött. jag sitter och väntar på att min sista lektion ska börja, vilket är om cirka tio minuter. Jag orkar egentligen inte vara kvar i skolan, verkar som alla har gått hem för att skita i sista lektionen- röst & rörelse. Jag vill hem och sova. men icke, så fort jag kommer till eskilstuna igen så måste jag skynda hem för att hämta kläder till raggan. får inte komma försent för den här gången har jag ingen Sofia som kan starta lektionen om jag är lite sen. inte för att jag blev sen förra gången, men det kan vara skönt att ha ett säkerhetsnät i fall att.


If you want to shoot yourself, remember that i love you
If you want to cut yourself, remember that i love you
If you want to kill yourself, remember that i love you
I'll call you up before you're dead, we can make some plans instead

No comments: