Sunday, September 6, 2009

Lycka till Älskling!

Imorgon kör alexander upp här i Esklistuna. Det kommer gå jättebra! det är jag helt säker på. dels för att han redan haft körkort... och för att han har övningskört massor med sina föräldrar. Så efter att han har klarat det så tar han tåget till Kvicksund för att hämta sin bil som stått där och väntat på honom sen studenten. Så jag kommer få skjuts till dansskolan imorn kväll när jag ska undervisa :) nice.

Idag hade vi on stage och det var skitkul ! ahh jag dör typ. Vill inte peka ut någon, men det har förbättrats så otroligt mycket sen förra terminen. Det är mycket som har blivit bättre sen i våras, men det finns fortfarande vissa "moment" som behöver tas hand om.


Så tack sofie för att du gjort eskilstuna dansskola så mycket bättre för mig och många, många andra!

Sen har vi ju Cecee som är ett stort tillskott!

3 comments:

random dude wtf :oo said...

tack älskling :)

Sofie said...

tack systeryster! Nu fick du mina ögon att tåras ;)

Mamsen said...

Ja lycka till i morgon, Alex!
Så bra att du trivs med dansen.
Men det kan ju inget annat när Sofie är din lärare:)
puss på dig