Sunday, October 25, 2009

Impuls

Efter jobbet drog jag och alex hem till hans föräldrar för att käka middag med dom. Håkan upptäckte att topmodel redan hade börjat när kl var 18.25! det ska inte börja förns 19 och jag blev ytterst besviken på mig själv att jag inte hade någon koll. MEN! det finns ett men, det var en slags re-cap av hela säsongen vilket betydde att det nya avsnittet inte hade börjat alls! ha... vilket lättnad det var. Inte lika lättnande(ingen aning om det ens är ett ord) var att få reda på att London åkte ut. Mycket tråkigt. jag har ett till MEN! Karin följde med oss hem för att .. jag vet inte riktigt varför, men hon är här iaf och hon och alex sitter och spelar gitarr. Boulevard of broken dreams - green day för att vara mer exakt.

Imorn blire jobb som gäller! ingen dansskola på ungefär 2 veckor men Shape får sysselsätta mig denna vecka :) NU(!) ska jag bränna en skiva att ha i bilen så jag slipper lyssna på bara alex's musik hela tiden . låt förslag?

1 comment:

Mamsen said...

kommer i morgon till er:) Ska bli kul att ses igen. Lite sent blir det men men. pusssss