Tuesday, October 13, 2009

Syns du inte, finns du inte


Försöker i min förtvivlan hitta en låt att koreografera till. det går inte så bra. Låten ska va mörk/stressig.. fast med takt! huh? vart hittar man en sån låt?
är inte riktigt på humör för det här. Alex väckte mig genom att prata ofantligt högt i telefon utan att tänka på att jag kanske ville fortsätta sova(!) jag sa t o m till honom att han skulle vara tyst! jag försökte ju sova. gav förslaget att han skulle gå ut till vardagsrummet om han skulle väsnas, men nej. han låg kvar. Så i protest går jag upp för att lägga mig i soffan och somna om eftersom Alex inte hade något förstående till att vara tyst.
Vad tror ni jag hittar där? En förkyld Frida som hoppade över praktiken idag.

Så det var bara att hoppa in i sängen igen och sno datorn av alex.

2 comments:

Mamsen said...

En sån underbar bild på Filip o Vofflan:)
Kan tänka mig att du får spel när man vet att man ska få sova men blir väckt.
Här blåser det storm så man får hålla sig inne. Lycka till med låtletandet.
Puss puss

pappsilappsingen said...

vilken typ av musik ska det va?