Wednesday, August 19, 2009

crazy?

Tidigare ikväll när jag och min nyblivna sambo skulle äta mat började jag att skratta. jag skrattade så pass mycket att det klämdes fram lite tårar. Jag skulle dricka lite vatten, för att jag trodde att jag skulle klara av det, jag hade lugnat ner mig lite, då gjorde jag misstaget att snegla över till alex's sida av bordet. där sitter han och små flinar och jag börjar åter igen att skratta. det blir svårt att svälja, och min sambo gjorde det inte bättre genom att upprepa om och om igen; " spotta ut det i sinken! spring till sinken och spotta! spotta inte på tallriken, spring till sinken! sinken! sinken! sinken!" samtidigt rinner vattnet ur min mun och ner på tallriken. Då går alex över till att upprepa;" vad gör du? vad gör du? vad gör du? VAD GÖR DU?" vilket leder till att dom skrattande tårarna gick över till gråt. S jag satt och grät sekunder efter jag hade asgarvat. Sen gick det fram och tillbaka i ungefär 5 minuter då jag äntligen tog mig i kragen för att gå och snyta mig... där jag självklart börjar skratta lite, men kontrollerat. sen när jag kommer ut till köket igen så sitter alex där och flinar. så jag skrattar. sen gråter jag. sen bar alex mig till soffan så att jag skulle vila, för uppenbarligen så kunde jag inte fortsätta äta min mat som jag tidigare spottat ner. där börjar jag gråta, sen skratta, sen gråta, för att skratta lite till innan jag nästan somnar. sen kom alex med chokladbollarna jag hade gjort innan maten och utbrotten. så nu är det lugnt igen.

Jag mår bra nu.

No comments: