Monday, August 3, 2009

Håll koll!

v. 34 kommer jag, stina, jonna eller linnea sitta på bussarna i eskilstuna. vi var och tog kort idag, och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med mina kort! så jag kanske har en rätt så bra chans iaf... hmm.. ja vi får se helt enkelt! (hoppas!!!)

skulle egentligen flyttat in i lägenheten idag men tanten som skulle ge oss den ringde aldrig tillbaka och när jag ringde upp henne igen så hade hon inte tid, men vi får nycklarna imorn 9.30. lite tråkigt att det behövde bli på alexs födelsedag, men jag får fira honom lite imornbitti innan vi ska dit! :) och sen kom eva med den brighta idén att dom ska komma till våran lägenhet imornkväll och äta middag och så. fast dom ska hjälpa oss att flytta in alla grejer också. men sen blir det mys-middag!
Jag blev verkligen jätteglad när hon kom med förslaget, för vi hade egentligen tänkt att åka hem till dom.

nej nu måste jag dra upp älsklingen ur soffan för att köpa nåt på coop att äta till filmen innan han säger" men baby, det är stängt nu! vi har ignenting att snaska på till filmen! kan vi inte gå till ica? snälla!! " osv. och jag orkar inte gå till ica för det är typ 500 m längre att gå.

1 comment:

Mamsen said...

Va kul om du hamnar på bussaren:)
Hälsa Alex Grattis!
Vi kommer på lördag någon gång.
Båten vi fick boka blev 03.30 natten mot lördag:(
Allt är fullbokat pga medeltidsveckan.
Men vi drar till Farmor först så det inte blir så tidigt för er.
Nu ska jag sova
Puss puss