Sunday, February 15, 2009

en vecka endast

sitter med vofflan i knät och har det mysigt. jag borde egentligen packa inför imorn när vi ska flytta, men jag förtjänar en paus efter tre fulla kartonger, en väska och en ikea kasse. puh! plus att jag har tränat idag och haft det fullt upp, så jag är trött!
Kom hem till lägenheten typ 13.56 då on stagen börjar 14.00. så det blev att skynda sig att byta om för att få skjuts av alex till dansskolan. On stagen gick bra. det var jätteroligt. kommer va kul att se på avslutningen :) sen var det paus i en timme, så jag satt ner. jag satt ner hela tiden med johan mittemot som var social nog att prata med mig. hihopen gick också bra, väldigt rolig dans där med. när träningen var slut var både jag och johan jättehungriga, så vi begav oss till la luna och åt gottgott mat, mums!

igår tog jag ungefär 3 timmar på mig för att göra mig iordning för dagen. haha :P ville ju göra gott intryck på alexs familj. vi skulle till hallsta för att fira hans farfar och det gick väl bra att möta blivande svärfamiljen vill jag tycka :) sen när vi var klara med det drog jag och alex in till västerås för att äta middag och vi hamnade brevid noi och mickis, det var jättetrevligt. hade en bra alla-hjärtans-dag ! :D

idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker till gotland med alex :) kommer bli så mysigt!

glömde mobilen på dansskolan också... så får se om jag fått något sms eller missat samtal när sofie kommer hem med det. hoppas det....

1 comment:

Anonymous said...

Ja det var verkligen en bra alla hjärtans dag!
Det ska bli så kul att åka till gotland och träffa dig familj, ser fram emot det!





älskar dig!