Monday, April 6, 2009

ahhh... lättnad

igår kväll gick jag och la mig väldigt sent. kom hem från båten typ halv 1(?) , jag har faktiskt ingen aning. jag satte mig för att blogga direkt om den konstiga snubben vi träffade på båten. efter det ringde jag alex och vi snackade till efter 2 nångång. har faktiskt aldrig varit ifrån honom såhär länge förut. eller jo, när jag åkte till usa, men då hade vi bara varit tillsammans i en vecka typ, inte ens det. vi sover med varandra varje natt typ så det är lite konstigt att sova själv, fast det gick bra igår. jag var supertrött plus att jag hade en gosig katt som tryckte sig emot mig hela natten, så det hjälpte ju självklart lite också.
idag har varit en riktig slappdag. bara suttit framför datorn/ tvn och inte gjort nånting alls. JO, jag följde med mamma till spåret för att gå ut med hunden. men annars har jag suttit på min skärt hela dagen. råkade ringa och väcka alex idag också... han hade varit uppe hela natten för att spela wow med några. lite onödigt att hålla på hela natten kan jag tycka, men dom verkar tycka det är kul. och det är bra att han håller sig sysselsatt när han inte kan vara med mig!
men han kommer ju till gotland imorn :)

nu sitter jag bara och äntar på att jag ska få mer energy och stamina på mafia wars så att jag kan fortsätta spela. har blivit en riktig nörd! hahha :P

2 comments:

Stina said...

Sminkningen var inte till någonting faktiskt. Hon hade bara nån impuls där och sa åt mig att sitta där. haha. :) men fint blev det ja! :D har du det bra på gotland?

Stina said...

haha, jupp. vi var bara hemma en dag och hade tråkigt.
Okej. Men ändå skönt ju :)