Thursday, April 30, 2009

valborg?

ehh jaa..

vill börja med att tacka Felicia och Alex speciellt för att ha försökt göra denna dag till något kul istället för att dissa sönder. Anna och Camillo gjort också ett bra jobb och höll positiviteten uppe ända in i slutet.
sen tycker jag det är tråkigt, väldigt tråkigt att man om och om igen blir sviken . men det sorgligaste är ändå att det är få som förstår när dom gör fel.

Valborg förra året var nog bättre fan. några dagar efter så kom jag på att jag missat hela högtiden. men ändå lyckades den dagen slå den här. intressant...


jaja, fick iaf träffa sofie idag, det var jättekul. min mobil är laddad så jag kan höra av mig till folk igen. woho!

ha en bra valborg gott folk!

1 comment:

feli said...

Ja försöka ka man ju alltid! Men vi hade kul iaf:)<3