Thursday, April 2, 2009

Sista träningen

Idag kom jag till skolan runt 12, en skön sovmorgon fick jag. Jag skulle skriva prov kl13 med C-klassen och det gick väl sådär kan man säga. Jag och felicia satt i en halv timme ungefär sen kunde vi inte hitta på mer om hinduismen och buddhismen, haha. men nu är det gjort iaf. Efter det så gick jag, felicia, lina och mathilda ner till vasaparken och åt lite donken och drakc lite kaffe, det var riktigt mysigt :) sen gick jag och felicia och solade och det var superskönt, men väldigt väldigt varmt! sen drog vi hem till Lina en stund innan felcia och anna skulle träna och jag skulle till tåget.
Kl 20.30 var jag på dansskolan för att ha en sista privatlektion med Rikard S, allt satt hyfsat bra och jag testade att dansa i min klänning också, blir lite svårt med slutet men drar jag upp kjolen är det nog lugnt. Rickard L kom också förbi en sväng för att köra igenom några gånger inför morgondagen och det gick också bra! bättre än förväntat.

imorn kommer bli en tuff dag. börjar skolan vid 8 och sen är det balett och sen träna inför Macbeth och sen direkt till etuna för att bli sminkad och dansa vals och slow fox. sen efter det ska jag lära michaela Hronek mitt solo (hon är min understudy ifall det händer mig nåt) och sen till västerås för att gå på bio med Noi, Mickis och alex. Det blir nya fast and the furious! är inget Vin diesel fan men jag hoppas den är bra!

Nu ska jag få min pojkvän att vilja åka hem för att sova, för jag är supertrött!!

2 comments:

fellsan said...

haha det är bara att vi erkänner vi är osmarta! haha tack för en mysig dag det var kul att umgås lite hihi:) <3

Mamsen said...

Lycka till i morgon!
Hoppas att det går bättre än vad du sagt;)
Är så spännande att höra hur det gått för er. Tyvärr så sitter vi på båten när ni har dansat färdigt så jag får höra av mig när vi kommer till nynäs.
Annars kan du väl skicka ett sms.
Puss o lycka till