Monday, April 6, 2009

TV4

idag klockan 13.00 började travet. Det visades lite från i fredags när vi dansade med kuskarna. det visades bara några klipp på mig och jag såg ut som en mupp på varenda en. men så är det. alla kan inte vara skitsnygga hela tiden. lite tråkigt också att jag inte var med i varken aftonbladet eller ekuriren, vilket sofie och daniel var. på bild och allt. men men, en vacker dag blir det min tur!
Nu har mamma precis klipp mig, så nu är mitt hår inte alls lika trassligt. sköönt! tack mamma :)

mamma hade beställt en bikini från H&M men det visade sig att den inte alls satt bra, den satt bara konsigt. Jag fick testa den och ojoj den satt perfekt kan jag lova. skönt att inte behöva köpa en egen. nu fick jag en helt gratis!

2 comments:

mamsen said...

Det lilla man såg av dig o Sofie va ju jätte bra.
Så snygg du är:)
Kul att du kunde ha min bikini.
Ska inte lyssna på Therese när jag beställer stl nästa gång;)
Men den satt riktigt bra på dig:)
Tråkigt att du inte va med i tidningarna men som du säger Din tid kommer.
Puss puss

fellsi said...

hahah men du är ju en mupp :)