Friday, April 10, 2009

Therese 16 år

hon blir bara större och större, och då kan jag inte göra annat än att tänka på hur gammal jag börjar bli. jag fyller 19 i sommar. jag som tyckte sofie och hennes kompisar var jättemogna när dom gick sista året på gymnasiet... jag känner mig som ett litet barn fortfarande. tillbaka till therese- hon fick en BH och ett par matchande trosor till av mig och alex, ett par ridbyxor av mamma och pappa och ett halsband av maja tror jag. jag har inte så stor koll :P
imorgon åker jag och alex hem igen. fast, jag åker hemifrån... eller? jag har faktiskt ingen aning om vart jag ska kalla hem längre. där jag har min handväska kanske. det blir bättre till hösten när jag skaffar egen lägenhet där jag kan inreda precis som jag vill och köpa in exakt vad jag vill ha :) bara det inte kostar för mycket för jag kommer nog inte ha så mycket pengar. beror helt på hur många kurser jag får i höst.

tårtan var jättegod idag. mamma är så duktig på att baka! mums :)

2 comments:

mamsen said...

Tack snälla du!
Hemma är alltid på ön;)
Men det är klart när du väl flyttar till din egna lägenhet så är det ditt hem där.
Men som sagt hem ljuva hem.
Älskar dig<3
Så skönt att få ha dig hemma så många dagar. Har varit såååå mysigt.
I morgon blir det att leta påskägg;)

stina said...

oh, du ska skaffa lägenhet här i eskilstuna? mycket nice! :)