Thursday, June 11, 2009

Mösspåtagning imorn!

det är inte alls långt kvar nu, kan knappt fatta att jag snart tar studenten! känns helt overkligt ... imorn ska vi in och ta kort och sen är det mösspåtagning som gäller. sen efter det någongång ska vi hem till pontelius för att fixa vagnen :) kommer sova hos noi så jag får lite mer sömn än om jag sov i etuna eller hos alex. kommer ju behöva ha så mycket energi som möjligt inför den stora dagen.

just nu håller jag på och försöker skrapa bort mitt nagellack så jag kan måla på nytt. har ju inget borttagningsmedel så får bli en hemmavariant :P
några nya skor till studenten blev det inte heller, så jag fick ta ett par gamla som jag köpte till någon dans/fest i usa förra året. men det funkar, dom är ju bara svarta i stort sett, så hur snett kan det gå liksom?
nej nu måste jag sova om jag ska orka upp imorn! vill ju se bra ut på studentfotot :)

p.s Jag älskar Alex

No comments: