Thursday, June 4, 2009

Sista veckan

idag var det sista gången på street jazzen, det har verkligen varit askul! fick massa komplimanger efteråt och till och med en kram (!). så kursen var uppskattad :) så imorn är det bara fridans och sen är det slut på sommarkurserna!

det är så mycket jag har tänkt att blogga om, men jag tar mig aldrig tiden att sätta mig ner för att skriva ihop något. hade tänkt att skriva om hemresan från gotland då alex tog ur sin piercing och sprutade cola genom läppen, om klädshowen(men det är skit samma för klassen tog beslutet att kicka mig för att jag hade migrän och inte kunde vara med på ljussättningen...), om hur jag och alex börjat kolla på heroes och kommit en bra bit på vägen, om mitt första myggbett får året som sitter på smalbenet, osv.

just nu ligger alex i sängen och skriver en låt med min hjälp, haha. jag ger honom ett ackord och han spelar. teamwork! imorn kommer mamma hit också, måste städa iordning mitt rum så att hon kan sova där, hänger fortfarande massa tvätt på tvättställningen sen förra helgen, ugh.... orkar inte ta tag i det nu. får göra det imorn.

kl 13.00 imorn skall jag och alex på riskutbildning, hoppas det inte tar så lång tid, kommer inte orka sitta där hur länge som helst.

vi kollade även på halva hitta nemo ikväll, det var väldigt längesen jag såg det faktiskt.

1 comment:

Moa Rosén said...

Street Jazzen har varit JÄTTE ROLIG! Både jag och Lina har dansat hela dagarna i skolan:D Tack så jätte mycket! Ha en mysig sommar!Kram Moa