Sunday, June 7, 2009

Shape express

igår var jag och alex på bröllop uppe i östhammar, sen blev det fest i öregrund. det var jätte härligt att klä upp sig och göra något annat än att bara vara i eskilstuna eller västerås för omväxlingens skull. när vi kom tillbaka till eskilstuna drog jag direkt till shape för att jobba lite, det var första gången(eller jag har varit där förut och hjälpt till med att fixa lite innan dom öppnade), det gick jättebra och jag ser verkligen fram emot att jobba där :) jättemysigt och avslappnande att vara där! när jag och maria stängt åkte vi till max och köpte lite mat till oss och alex som väntade på oss på dansstudion.
ikväll ska jag försöka att inte göra någonting alls för en gång skull! åh... ska bli så skönt :) bara mysa med älsklingen hela kvällen! kolla på lite heroes också förmodligen ;)

No comments: