Sunday, March 29, 2009

Nynäshamn

imorse när jag vaknade så drog jag mig så länge som det bara gick innan jag verkligen var tvungen att gå upp. jag mådde illa, kände mig varm/febrig och älskade att alex låg brevid mig. jag ville inte gå upp. Men, jag hade privatlektion med en kusk vid nio så jag var tvungen... idag var det vals som gällde och det gick ganska bra, det börjar ta sig! sen när jag kom hem gick jag och Therese till coop för att göra magen en tjänst. drack en halv yoghurt sen deckade jag blevid alex igen, han snarkade massor och på nåt konstigt sätt så hjälpte det mig att somna ^^ det var väl en bra rytm antar jag. haha. efter det så vaknade jag typ vid två och ville inte till dansskolan, jag mådde inte alls bra. jag kände mig febrig. jag försökte ställa in privatlektionen vid tre men det fanns inga telefonnr till nån utav kuskarna så det var bara att pallra sig dit. när jag väl kom dit mötte jag en sur daniel, tydligen var det inte okej att jag hoppade över lektionen idag när jag nu mådde så dåligt. jaja, jag orkar inte bry mig om vad han tycker.
när therese var klar på dansskolan åkte vi till nynäs för att släppa av henne, det gick smärtfritt och ingen åkte fel denna gång ;)

Jag kollar på sanningens ögonblick med alex nu, fett tråkiga människor i det här avsnittet måste jag säga. blä, vi som skyndade hem för att kolla! typiskt.

imorn är det skola igen. ugh...

1 comment:

Mamma said...

Tack snälla för att ni skjutsade Therese till båten.
Hon är nu hemma igen och nu ska jag gå till sängs jag med.
Ha en bra vecka.
Älskar dig o hälsa Alex o tacka.