Friday, May 1, 2009

1 maj

vaknade typ tusen gånger i morse, men gick äntligen upp runt 12 tror jag. jag har egentligen ingen aning eftersom min kära pojkvän stängt av min mobil någon gång på morgonkvisten. den hade låtit och stört han på något sätt. fick tvinga upp alex för att vi skulle laga en ordentlig frukost för en gång skull! jag stekte lite ägg och hade på macka med ketchup på och han stekte typ bacon och hade det på macka med skinka och salsa sås... låter inge vidare gott men han tyckte det var en höjdare! Vi låg i sängen och funderade när vi skulle åka till etuna när eva säger att det var dags för barkley att gå vidare... så det blev en deppdag idag.ont i halsen har vi båda och jag måste nog säga att jag mår sämst, för jag är febrig också . eller njea.. lite iaf. mår inge bra!
Imorn ska håkan och karin till söderhamn där det är tävling och eva ska jobba så jag och alex har huset för oss själva hela dagen :) ska bara va massa mys!

1 comment:

Alex said...

det ska nog bli mysigt :)