Friday, March 27, 2009

fredag igen!

kom till skolan runt tio i elva. fick en uppgift på dirren- jag skulle skriva upp mitt mobilnr på en lista så att dom kan få tag på oss under rep-, och föreställningsveckorna. sen har jag inte gjort något mer. jo, fick reda på att jag fick godkänt på nutida provet, så jag slipper skriva uppsamlingen! woho! grattis Nathalie. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tre så att jag kan sjungai typ en halv timme. blä vad drygt. sitter här själv också, för alla andra har lektion.
kl sju ska jag till dansskolan för att hjälpa sofie med hennes travkusk, sen ska hon hjälpa mig med min halv nio. hoppas det går bra! men innan det måste jag till triumph för att testa kläderna jag ska ha imorn på modevisningen. skulle egentligen gjort det igår men det var något jag verklgien inte kom ihåg. fanns inte i mitt huvud helt enkelt. ikväll kommer också therese till etuna :) alex ska åka och hämta henne i nynäs och självklart kan inte jag följa med eftersom jag måste vara på dansskolan halv nio och då hinner jag inte. för dom kommer nog komma till etuna igen runt nio. surt...

1 comment:

Anonymous said...

Önskar att jag kunde vara där och se på dig i morgon.
Men nu är ju syrran där som tur är;)
Ha en bra helg och lycka till med travkusken.