Thursday, March 26, 2009

idag kl 1500 skulle jag vara på dansstudion för att ha något slags möte med Maria Karlsson och Sofie. Jag hade inte fått reda på varför inte heller Sofie. men jag hade mina aningar vad det kunde handla om... lustigt nog hade jag rätt! hon vill att jag ska undervisa på dansstudion i höst. jag blev jätteglad! alltid kul att bli uppskattad, eller hur? :) jag vet fortfarande inte vilka kurser jag ska ha, Maria skulle sätta ihop ett förslagsschema och sen ska vi ha ett till möte där jag säger vilka kurser jag vill ha och inte. Det kommer förmodligen bli två stycken jazz teknik kurser. sen vet jag inte riktigt, säkert någon jazz också. jag kommer nog fortsätta vara sofies assistent på medel jazzen enfast jag jobbar där. det är i varje fall skönt att veta att jag har något att göra i höst istället för att gå omkring i ovisshet. Maria vill också att jag ska vara den nya ansvariga för årbyskolan :O det ska bli jättekul! Men, jag kommer nog behöva skaffa ett annat jobb också med tanke på att jag inte kommer jobba så otroligt mycket på dansstudion. behöver ju en stadig inkomst om jag ska kunna ha ett eget boende, kan ju liksom inte vara inneboende hos Sofie och Filip resten av livet liksom.

det blir ingen utgång imorn, fick reda på när jag var på dansstudion idag att jag ska dansa med min travkusk Richard imorn halv nio. så det går inte. fick ockå reda på att felicia inte ska ut imorn, så jaa. det blir en annan gång!

nu sitter jag hundvakt åt sofie. hon oh filip var tvungna att åka till stockholm för att hämta några nycklar eller nåt. så det blir att sitta hemma hela kvällen,(som om jag hade andra planer) ska kanske till dansstudion igen ikväll och hjälpa daniel lära en kvinnlig travkusk att dansa, men jag får se om sofie och filip kommer hem innan det. kan ju inte lämna vofflan själv och alex måste kanske åka hem, så han kan ju i sånt fall inte stanna här och ta hand om det lilla djuret.

2 comments:

Anonymous said...

Men fan vad härligt ed jobb, grattis! ja du vafan ska man göra i morgon liksom:P

Anonymous said...

Grattis till jobbbet:)
Tråkigt att du nu flyttar hemifrån på riktigt då:(
Men som sagt va du behöver ju ett jobb till för att klara dig.
Älskar dig och lycka till med damsen.
Puss