Thursday, March 19, 2009

Men kom då!

i år har våren varit envis. det blir varm, sen börjar det snöa, sen smälter det precis innan lite mer snö kommer och håller oss sällskap. men den här gången måste det fan va på riktigt! vill ha värme!

just nu sitter jag och lyssnar när alex och nois projektgrupp repar, dom ska ha redovisning ikväll kl 8 i vinterträdgården här på carlforsska. så vi drar väl hem till noi för att ta en liten lur innan vi ska tillbaka hit ikväll.
idag har jag fixat så att jag inte har någe mer iv-val! woho! grattis nathalie! eftersom jag går dans så får jag 59 p mer än vad jag behöver så jag valde att inte ha den sista 50 p kursen. Ska ta bild och form hemifrån så jag måste leta upp bildläraren, och hämta uppgifterna jag ska göra, på tisdag. Sen tycker jag det är jättekul att jag fick mina eng. uppgifter idag som tydligen ska vara klara imorn, min lärare sa att hons kulle lämna allt i klassfacket för ca två veckor sen, men jag fick det idag. så vet inte alls om jag kommer hinna göra klart dom. bajs. ibland älskar jag den här skolan. eller inte...

2 comments:

Anonymous said...

or not...

Anonymous said...

Här verkaqr det som det inte blir någon vår i alla fall.
SNÖSTORM är det här idag:(
Pappa är ute o skottar så vi ska kunna komma ut med bilen ur garaget:(
Hoppas att dagen blir bra för dig:)
Puss Mamsen