Tuesday, March 10, 2009

jag har inte varit i skolan varken idag eller igår, har blivit förkyld igen och har haft feber båda dagarna. tungt. imorn skall jag försöka ta mig till skolan iaf, har bara danslektioner men vill verkligen se Breaking Limits eller vad den heter. det är tjejerna i dansklassens projektarbete och det skulle vara jätteroligt att se vad dom kommit fram till under hela skolåret.
jag skulle ju kunna sitta på dansen, men med tanke på att det bara kommer va jag och mathilda på baletten så känns det lite dumt mot henne att sitta och kolla på. men får se hur jag mår imorn. vill inte missa mer av dansen dock, det är ju inte så långt kvar till Macbeth och jag känner mig inte säker på nån av danserna. har ju även utvecklingssamtal imorn kväll typ vid 7, så är ju inte superglad över att sitta och vänta från typ 2 tills då... får försöka hitta på något under tiden.

jag och alex sitter och har precis kollat klart på desperate housewives. härligt att det börjat igen!! :) skönt att ha något att kolla på på kvällarna när man inte har något annat att göra. t ex som att spela indiana Jones på alexs xbox, vilket vi gjort nu varje kväll sen typ torsdags :)

Alexnder är bra härlig han. Bästa någonsin.

No comments: