Thursday, March 26, 2009

Kom igen då!

Jag är så trött på att våren aldrig kommer! Jag blir bara deprimerad och på dåligt humör. Jag har inte lust att göra nåt alls längre. jag har inte varit ute på krogen på hur länge som helst. kan inte ens komma ihåg när det va! Men jag vet att felicia och mathilda ska ut imorn... jag kanske kan övertala dom att jag får följa med? fast, jag har ju modevisning på lördag och ska fixa smink redan vid 10.00. så det kanske inte är en sån bra idé. fast jag vill ju jättegärna. men det är ju inte så kul att vara bakis på podiet när alla kollar på en. ugh... vad jobbigt det blev. fast jag har ju inte snackat med varken felicia eller mathilda ännu, så jag vet ju inte vad dom vill, vilka dom ska ut med osv. blä. jaja. det löser sig.

idag är det iaf jättefint väder :) jag vaknade att jag var jättevarm och superkissnödig så jag lyfter lite på rullgardninen(som funkar awesome btw mamma) och ser att det är blå himmel utan ett enda moln. då blev jag peppe på att gå upp. eller asså, det tog ett tag ändå. sofie tjatade lite med att jag skulle ut med hunden så älsklingen drog till slut upp mig. så det var bara att dra på lite mjukisar och solbrillorna för att dra ut på en sväng med vofflan.
nu sitter jag och alex och käkar lite chips för att få energi till att fixa något annat att äta, HA! lyckat det kommer bli då...

1 comment:

Anonymous said...

Va bra att de funkar då;)
Jag o Alex är bra på teamwork;)
Puss