Wednesday, May 20, 2009

Circus

idag har jag jobbat massor. skulle egentligen vara ledig men jag tog beslutet att åka till shape för att hjälpa till att städa och prissätta dom sista sakerna innan det öppnar i helgen(förhoppningsvis), vet inte säkert om jag får jobb där ännu, men det ser ljust ut! det tog lite längre tid än förväntat, så alex fick vänta ganska länge på att jag skulle komma hem. så fort jag kom hem så var det bara att laga mat och förbereda lite inför kvällens kurs och dra iväg till dansskolan för att träna lite inför lördag när vi ska dansa på stan. det kommer nog gå bra, är inte riktigt säker på danserna, men det löser sig. det gör det alltid. efter vi hade tränat och jag var dränkt i svett så var det bara att ladda om för kursen jag skulle ha. jag var helt slut i kroppen och kände att jag inte kunde göra någonting klokt men det gick bra ändå. nästa gång sätter vi nog hela refrängen! :)

jag skulle egentligen till tandläkaren imorse men jag försov mig (surprise!) . jag ska försöka hinna/komma ihåg att ringa imorn för att boka ny tid.

Dont drink and drive kursen är bokad och klart. nästa fredag kl 8.00 gäller det. då får jag inte försova mig!

No comments: