Saturday, May 16, 2009

Eurovision song contest

Sitter och kollar på eurovision med alex i lägenheten. Kan ju inte påstå att det finns speciellt många bra bidrag i år, men vilket år har det varit det? :P haha
Jag sitter och skriver en "bäst" respektive "sämst" lista med alla bidrag.

hittills är det bara island, armenien, portugal, azerbaijan( för arash's skull), tyskland(pgv av Dita von Teese), och Albanien som ligger på den bra listan.
hoppas det kommer fler!

igår gick jag på stan med Felicia, anna, lina och mathilda. jag köpte ett par nya sandaler, en party väska, en tröja, och ett par shorts från H&M. och även ett par byxor till lina, eftersom jag tappat bort hennes :/ det kändes skönt att köpa lite nya grejer, har inte köpt något på sjukt länge, och som lina sa- det var jag värd!


nu ska jag fortsätta kolla!


Norge var bra också!

1 comment:

Mamsen said...

Jag höll på Norge och Island och de kom ju på 1a resp 2a plats:)
Kul att du köpt lite till dig själv då:)
Puss puss