Wednesday, May 13, 2009

Sanningen är här


Jag satt nyss och tänkte på hur glad jag är att jag tog beslutet att flytta till eskilstuna. Jag har träffat dom bästa kompisarna jag någonsin haft, festat sönder(på ett bra sätt) och verklgien levt livet!

Jag äslakr att umgås med Lina, Mathilda, Anna, och självklart plutten( aka Felicia). Vi har alltid så kul tillsammans! önskar att alla andra tråkiga figurer får uppleva samma känsla någon gång i livet. det kommer nog bli svårt för dom allra torraste, men allt är möjligt.

Jag kommer ihåg Felicias födelsedag. HAHA! Jag och lina blev bjudna på 4 flaskor skumpa(kommer dock bara ihåg 2 av dom...) och snälla alex kom och hämtade mig efteråt så att vi kunde sova tillsammans. (hade ju bara gjort det nån gång innan, så det var lite spännande). Eller balen. ojojoj. vet inte riktigt vad jag ska säga om den kvällen. wild. crazy. insane. en riktigt bra kväll. Sen efter det lämnade jag alla och åkte till gotland en sväng för att sen åka vidare till usa och träffa andra familjen. så jag missade alla nyårs festligheter, men dom tog jag igen på Felicia's födelsedagsfirande (no. 2) när vi tog ut henne på middag och festar gärnet hela kvällen.

Man tänker alltid dagen efter" var det verkligen värt det?" och ja, jag kan ärligt talat säga att det är det varenda gång :) Det finns dom som tycker det är onödigt att dricka alkohol, tycker kasnke att vi, tjejgänget, måste dricka för att ha kul. men nej, ni har så fel. Vi kan ha precis lika kul utan alkohol.

Det bästa med oss är att vi kan välja vad vi ska ta åt oss av, för det mesta iaf. tycker ni nåt om oss så är det faktiskt bara att säga det. vi kan ta det, vi dör inte eller går hem och gråter. för vi vet innerst inne att vi mår bra och har så jävla kul, precis som vi lever idag.

Hittade ingen bild med anna tyvärr :(



Jag och tjejerna- vi är coola.

1 comment:

feliiic said...

mobbning på hög nivå :O Vafan bilden :D hahah och vadpå plutten;) haha nerå du är min pluttkompis too;) ! Vi hare bäst när det väl gäller min akära homies <3