Tuesday, May 5, 2009

inte nu igen...

jag orkar seriöst inte vara sjuk. snorar hela dagarna, och på nätterna när man ligger still så rinner det ner i halsen så att jag får världens hostattacker och måste upp och spotta ut alla äckliga loskor. Jag har inte sovit en hel natt på ett tag nu. Både jag och alex lyckas vakna pecis samtidigt runt 3-5 på morgonen. det är inte så att den som vaknat frst ligger och vrider på sig eller nåt, utan rätt som det är så vänder vi bara huvuderna mot varandra och märker att vi båda är vakna. skumt.

jag ville inte stanna hemma idag. kan inte missa dansen! och ska skriva nån utvärdering om macbeth. ugh... men det är nog bäst såhär. jag snyter mig var 10 minut typ, hostattacker varannan minut och så har jagju självklart feber. inte mycket, men ändå. orkar inte med det här. vill bara få nån jävla medicin så att jag kan bli frisk! har inte tid att vara sjuk. dansyra är nästa vecka, sommarkurserna på dansskolan börjar den här veckan, att vara sjuk nu är väldigt olägligt.
att vara sjuk är oftast olägligt.

1 comment:

felicia said...

krya på dig pullan