Wednesday, May 27, 2009

Update

Lördag 23/5

Dansade på stan
först Hey big spender med jonte och johan, sen duett med jonte, och sen med johan.
Skulle ha tränat inför tiljans talanger med det blev inte så...så jag stannade hemma och kollade på film med therese och alex och sen när therese stack iväg för att träffa felicia så såg jag och alex klart på hela säsongen av desperate housewives.


Söndag 24/5

Följde Therese till tåget
Tvättade 4 st tvättar med hjälp av älskling.
Dammsög köket, hallen och toaletten.
Tvättade golvet i köket och toaletten
Började kolla på andra säsongen av Heroes.
Alex skulle skoja till det och spruta vatten i min mun när vi stod i duschen som slutade med att jag spydde eftersom allt kom ner i halsen, i fel strupe. inte kul.

Måndag 25/5

Var på en workshop med Thomas Benstem i skolan. väldigt kul.
Skrev och lämnade in en analys på west side story.
Åkte och fiskade med alex och hans kompis. fick ingen fisk.
Huvudvärken började...

Tisdag 26/5

Huvudvärken blev värre.
åkte till skolan för att träna inför klädshowen.
Fick mit betyg i estetisk verksamhet och dans och gestaltning c.
åkte hem och la mig i alex säng för att försöka ignorera huvudvärken som gått över till migrän.
Jobbade på dansstudion; salsa solo denna gång.
lagade Spagetti och köttfärssås med älskling. helt okej.
slängde i ihop några negerbollar- skulle bli 25st med slutade på typ 13st tror jag...
vi kollade klart på den första avsnittet av säsong 2 av heroes och fortsatta med ett andra avsnitt.
Kvällen slutade med att alex lärde mig att spela en bit på breathe in breathe out. :)

No comments: