Friday, May 29, 2009

Gotland

I fyra dagars tid har jag och alex planderat att åka till gotland för att överraska famijen. hade snackat med therese om det förra helgen men förklarade för henne att vi inte hade råd och vi skulle på en dont drink and drive kurs på morgonen så vi skulle inte hinna med båten. så ingen visste om något förns imorse då jag berättade att vi var påväg för sofie. hon hade tydligen kännt på sig att något skulle hända idag, så hon blev inte så paff, men glad blev hon :) både mamma och pappa blev jätteöverraskade, så allt gick i hamn tillslut. puh! när vi gick in genom dörren var mamma bombsäker på att det var pappa som kommit hem och försökte förklara för vofflan att hon inte behövde skälla eftersom det, som sagt, bara var pappa. sen när jag går fram för att hälsa på byrackan märker hon fortfarande inte att det är jag och alex som kommit hem, hon tror fortfarande att det är pappa och börjar sedan tänka att det therese hade släpat hem någon. så det tog ett tag innan hon fattade att det var vi som stod där.
bara några minuter efter vi chockat mamma kommer pappa hem så vi sprang fort som fan, men tyst som tusan, in iköket för att gömma oss. sen när i kom ut i hallen stod han bara där och kolla på oss typ... som han inte fattade någonting alls! sen klämde han fram ett "men..." :) hahahaa perfekt blev allt!

så ikväll har vi myst framför tvn och ätit god mat!
nu ska jag lägga mig i sängen brevid min älskling och sova, vi gick ju upp kvart i 6 imorse! :S

1 comment:

Mamsen said...

Tack för en underbar överraskning:)
Det va en jätte fin present att ni kom hem.
Älskar dig så mycket Nathalie!
Puss puss
Mamsen