Friday, May 22, 2009

Långhelg

Idag är det fredag och jag har inte varit i skolan sen i måndags. det känns väldigt skönt måste jag säga. kommer vara ledig på tisdagar och onsdagar nu framöver. iofs så är det inte så långt kvar av skolan, men det är ändå väldigt skönt att veta att det inte är så många kurser kvar. Vi kommer bara ha en workshop på måndag sen kommer jag inte dansa något mer på gymnasiet. så jag slutar typ kl 12, sen ledig i princip hela veckan :)

Idag kom therese till etuna för att skaffa sponsorpengar till EM och träna inför tiljans talanger. Vi drog till dansskolan för att försöka fixa ihop något till imorn, men vi kom inte speciellt långt... :/ får försöka fixa det ikväll, annars vet jag inte hur vi gör. Ska ju ha dansuppvisning på stan imorn också, vet inte riktigt hur det kommer gå, men imorn kl 13.00 smäller det!
när vi är klara på stan så måste vi direkt till dansskolan för att träna med Zofie... ugh... kommer bli en jobbig dag.

har ätit mammas goda paj ikväll, alltid lika gott :)

No comments: